joi, 26 februarie 2015

Cum m-a ajutat Laptop Garage – iar! – sa-mi tunez laptopul


V-am povestit acum cateva zile de aventura mea cu laptopul, extensia mainilor mele. Si, mai ales, v-am spus cum m-a salvat Laptop Garage de la sinucidere socio-tehnico-profesionala. Adica de la a nu mai avea pe ce sa imi fac treaba. Mi-am luat de la ei un incarcator laptop.

Da, aceea era o poveste mai veche. Acum, iubitul meu laptop, care are personalitate, a decis sa se razvrateasca si sa ia o pauza. De tot. Adica s-a stins lumina.

De la toate perindarile mele, am avut foarte multe probleme cu incarcatorul. Incarcator de laptop nebun! Acum, din cauza acelor probleme cu mufa, mi s-a stricat balamaua stanga, adica cea de langa mufa… si tot s-a departat ea si s-a largit, incat a plecat cu tot cu carcasa monitorului, si mi s-a dus naibi si displayul. Imi venea sa plang de ciuda cand, din senin (ma rog, nu chiar dar aproape) ecranul meu a refuzat sa se mai aprinda.

Panica-panica-panica!

Am sunat pe toata lumea si unul dintre prietenii mei mi-a spus sa merg aici, la noi in oras, la un service foarte bun, sa imi spuna despre ce este vorba.

Zis si facut.

Cand m-a vazut domnul de acolo cu micutul meu in brate, s-a strambat foarte tare, deloc incurajator. Zice:
   -  A, nu cred ca am ce sa-i mai fac! E praf! Din fericire, avem unele la vanzare. Second hand, dar bune!

Cum? Adica pe asta il arunc si iau altul second? Pai cum asa!?
Mi-a spus ca trebuie sa ii schimb display-ul, pentru ca s-a dus de tot. Si balamalele. Si carcasa. „Grozav” zic! A… si mufa!

De unde sa iau eu un display laptop?  Si toate celelalte? Caci la nenea asta…

Si brus, mia pus Dumnezeu mana in cap! Mi-am amintit ca toate aceste lucruri se gasesc pe site-ul celor de la Laptop Garage. Si m-am linistit.

M-am dus acasa, am asteptat cuminte sa vina sotul meu de la serviciu, am intrat pe laptopul lui si am gasit exact ce aveam nevoie. Cei de pe chat mi-au confirmat ca este exact pentru ce am eu nevoie (model si dimensiune), si am facut comanda. M-am bucurat foarte tare ca transportul este gratuit, ca nu mai aveam chef sa dau bani si pe el.

Spre marea mea incantare coletul a venit a doua zi, cu tot ce am cerut: display laptop, balamale si carcasa. Si mufa!

De data asta s-a dus sotul meu la alt service care mi le-a montat repejor, astfel ca pana a doua zi imi aveam micutul inapoi.

Am uitat sa va spun ca am luat un capac gri, asa, ca sa ma si tunez putin. Adica cei de la Laptop Garage m-au ajutat sa imi tunez laptopul.

Si pentru asta le multumesc!


Sa va dau un pont: intrati la ei pe site. Au tot ce va puteti imagina: de la incarcatoare de laptop pentru masina pana la cooler si HDD. 


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu