marți, 10 februarie 2015

Salvata de Laptop Garage!



Stati sa va povestec cum! 

Viata mea se desfasoara in mare parte in mediul online. Adica stau 12 ore pe zi in fata unui laptop. Asa ca mi-am zis sa il aranjez putin, ca sa arate mai bine si, mai ales, sa faca treaba mai buna.

Din cauza plimbarii de colo-colo a acestei extensii a propriei persoane, am avut probleme cu incarcatorul de la laptop. Mi s-a stricat mufa tocmai cand imi era lumea mai draga: intr-o delegatie la Sovata. Si, pentru ca nu stiam orasul, dar nici nu aveam timp la dispozitie, am optat pentru cea mai buna si mai rapida solutie: sa comand de pe net. Si de unde altundeva decat de la Laptop Garage. Asa ca am intrat si am comandat un incarcator laptop pentru micul meu prieten. Am fost cea mai fericita din lume. De unde luam eu asa ceva din Sovata? Pe langa faptul ca nici nu stiam exact ce sa fac, ce sa iau. Noroc cu cei de la Laptop Garage, ca au si live chat, asa ca m-au ajutat de 2 ori.

De suparare ca mi s-a stricat incarcatorul, am zis sa schimb si geanta de la laptop, ca sa nu mai fac si alta nefacuta, sa se mai strice ceva la el, ca sunt moarta fara conexiunea mea cu lumea (a se intelege sursa de trai!).

Asa ca m-am uitat la oferta lor ampla de genti. Care mai de care mai atragatoare. Mi-a fost greu sa aleg, pentru ca aveau si preturi foarte bune, si reduceri la multe produse.
M-am decis la o geanta laptop cu putin rosu, ca sa ies din anonimat! Data viitoare imi iau si una ceva mai sobra. Acum mi-am luat una feminina. Superba.
Coletul a ajuns repede si foarte ok, asa ca am scapat de un mare stres pentru inca o saptamana de stat „printre straini”.J

Nu mai spun ce aprecieri am primit pentru geanta. Toate colegele m-au invidiat! J

Iar laptopul meu se pare ca s-a bucurat si el, pentru ca acum bateria se incarca mai repede. Se pare ca vechiul meu incarcator era pe duca.


O sa schimb si bateria cat de curand. Si tot de la Laptop Garaje imi iau!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu