miercuri, 11 februarie 2015

Un cadou special pentru un om special




Suntem casatoriti de 4 ani si jumatate. Si foarte fericiti. Ne iubim de cand ne-am vazut prima data, acum mai bine de 9 ani. Si ne vom mai iubi inca 999.

Grijile, problemele si diversele schimbari din viata noastra au facut ca anul trecut sa uitam sa ne aniversam prima zi de cuplu. Ne-am amintit dupa cateva zile, rusinati si tristi in acelasi timp.

Mi-am propus sa fac ceva frumos, deosebit, macar pentru aniversarea nuntii. Ceva cu adevarat diferit. Pana acum aceasta ocazie este sarbatorita cu o masa cu prietenii, acasa sau in oras, cu mancare si bautura pentru toata lumea.

Anul acesta mi-am propus sa fac ceva nou. Si , tot cautand o idee salvatoare, am decis sa apelez la prietenul meu internetul. Am gasit aici multe variante, insa nimic nu era ce cautam.

Pana intr-o zi!

Am gasit ideea unui cadou romantic in adevaratul sens al cuvantului. Cadoul Romantic de la Vitabox este exact ce imi doream. Vreau sa imi rasplatesc sotul pentru tot ce a facut pentru mine si pentru noi pana acum. Vreau sa ii multumesc pentru grija si dragostea pe care mi-o poarta. Vreau sa ii daruiesc cateva zile de relaxare totala si de liniste. Asa ca am ales sa plecam cateva zile departe de orasul nostru aglomerat si zgomotos. Sa fugim de lume, departe de serviciu, de facturi si de griji.

Si, pentru ca il cunosc de atat timp si am ajuns sa ii stiu toate preferintele si toate dorintele, am ales un cadou original, intr-o zona pe care o indrageste, dar in care nu a ajuns de foarte mult timp.
Nu voi uita niciodata expresia de pe chipul sau cand a deschis plicul si a vazut surpriza pe care i-am oferit-o: uimire, exaltare, fericire, amestecate cu nerabdarea unui copil in asteptarea vacantei de vara!
Si am stiut ca este cel mai potrivit cadou pentru partenerul meu de viata, prietenul si aliatul meu!

Trebuie sa recunosc ca am avut mare noroc cu site-ul Vitabox.ro. Au oferte foarte bune, preturi super avantajoase si personal foarte amabil.


Cel mai mult mi-a placut insa la ei ca au oferte atipice, adica poti lua diverse excursii sau pachete de cazare in locuri mai putin ofertate de agentiile de turism. Ceea ce m-a bucurat enorm, pentru ca nu voiam ceva clasic!

Ce ziceti, va place alegerea mea?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu