joi, 19 februarie 2015

M-am decis ce tableta vreau! Evolio Axis

Sunt un om foarte activ. Sunt mereu pe drumuri. Am multe proiecte si de cele mai multe ori se suprapun, de aceea trebuie sa ma organizez si sa lucrez de pe drum, din tren, microbuz sau masina colegului. Laptopul este prietenul meu, mai bine spus mana mea stanga… sau dreapta.

Pentru a-mi usura munca am decis sa intru in randul lumii si sa imi cumpar o tableta. Si m-am decis asupra modelului Evolio Axis 7″ HD.

Desi nu imi sta in fire sa ma decid asa de repede, va explic imediat de ce m-am hotarat usor de data asta.

In primul rand imi plac produsele de la Evolio, pentru ca sunt foarte bune calitativ si sunt rezistente la utilizare indelungata. Un atu major pentru mine.

Tableta acesta m-a atras pentru ca are si doua camere integrate, lucru foarte rar intalnit in categoria sa de pret. Pentru ca sunt mereu pe drum, vad multe lucruri noi mereu, si imi doresc sa le imortalizez. O astfel de tableta m-ar scuti de caratul aparatului foto cu mine mereu, pentru ca am pierdut deja unul si nu vreau sa mai patesc asta. Tableta asta m-ar salva cu totul!

Cele doua camere sunt, normal, plasate strategic, una dorsal, de 2MP, pentru poze, si una in partea din fata, pentru selfie. Pe aceasta o voi folosi si pentru a vorbi pe net acasa, caci mereu apare cate ceva si trebuie sa stau pe telefon. Mai bine stau pe tableta si ii si vad ce fac fara mine.

In plus, ma costa si mai putin sa vorbesc pe net, caci tableta Evolio Axis are si posibilitatea de conectare la net si Wi-Fi cu un inalt nivel de receptivitate, in standardele b/g/n. Si modul Bluetooth 4.0.

Unul dintre primele lucruri la care ma uit cand cand vreau sa imi iau un gadget din asta este autonomia. Ei bine, Evolio Axis are autonomie extinsa, de pana la 250 de ore in standby si pana la 6 ore de functionare continua, sustinuta si de procesorul de consum redus, pereferatul meu. Va dati seama ca pe tren nu prea imi convine sa se termine bateria dupa 2 ore. 6 ore e ceva… ceva bun de tot!


Sa va spun si cateva date tehnice, pentru cei ce doresc sa isi cumpere o tableta si care inca nu s-au decis. Va spun eu ca e cea mai buna! Are procesor Quad Core, memoria RAM de 1 GB si poti rula perfect aplicatii si chiar si jocuri cu grafica complexa. Memoria interna de 8 GB permite gazduirea jocurilor, fotografiilor, melodiilor sau fisierelor video, iar aceasta poate fi extinsa cu inca 32GB prin card Micro SD. Ce ziceti, nu am dreptate? Ne e cea mai buna?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu