joi, 19 februarie 2015

Pentru bloggeri mari si mici! Concurs!

M-am alaturat de curand unei initiative foarte interesante, si anume  Blogawards. Este o initiativa adresata bloggarilor, pasionati de scris si de tot ceea ce fac ei zi de zi.

Initiativa mi s-a parut foarte buna, asa ca am zis sa nu o ratez.

Acum au o noua campanie pe site: DragoBlog.

Ghiciti despre ce este vorba?

Despre dragostea pe romaneste, in Romania, tara noastra cea frumoasa.

Evenimentul mise pare genial. Oamenii nu mai pun accentul pe ceea ce este romanesc, traditional, si prefera sa imprumute de la altii orice, de la haine la sarbatori.

Eu m-am decis sa aniversez Dragobetele. Asa au zis si cei de la Blogawards, care au stabilit cateva directii de urmat pentru cei ca mine, care vor sa participe la DragoBlog.

Ce trebuie sa faceti?

Sa scrieti un articol de promovare a evenimentului, sa il postezi pe Facebook si sa il pui pe site. Cam atat!

Este si cu premii! 3 Memorii USB de 8 GB bloggerilor clasati pe primele 10 pozitii ale clasamentului campaniei bonus DragoBlog 2015.


Suna bine, nu?

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu