joi, 3 decembrie 2015

La multi ani, tarisoara mea!


1 Decembrie 2015 in Craiova
Mancaruri alese
Desi ziua de 1 Decembrie este libera prin ordin de sus, la mine nu se prea aplica, deoarece atunci cand lucrezi in online oamenii sunt activi si in ziua ta libera, si in ziua lor libera, si in orice zi… si noapte. Asa ca si eu trebuie sa fiu in permanenta on, pe faza sau in priza. Asa se explica de ce am ezitat putin atunci cand am fost invitata cu mare drag de bloggerii craioveni la o petrecere atipica de ziua tarisoarei mele Romania.

Muraturi asortate
Zambaret in otet
Patrioata sunt, chiar prea (cum spun prietenii mei plecati „dincolo”), insa nu obisnuiesc sa aniversez 1 Decembrie, caci eu imi cinstesc tara in fiecare zi. Anul acesta am decis insa sa fac o exceptie si sa ma rup putin din rutina (nu e niciodata rutina la mine, dar asa se spune) si sa merg sa ma distrez.

Zis si facut.

Intalnirea intre prieteni a avut loc – cum altfel – la un prieten acasa: Centrul de Limba si Cultura Poloneza din Craiova, unde gazda extrem de primitoare a fost Magdalena Filary.

Ardei umplut cu boabe de strugure
Ardei umplut cu boabe de strugure
Am avut si super bunatati de degustat, oferite cu generozitate de prieteni vechi precum Delaco – cu branzeturi pufoase si foarte savuroase, cu somon si ciperci… – dar si de prieteni noi – Dolcesa si Jack&Jones , care ne-au adus cu drag muraturi, ardei umplut cu boabe de strugure, zacusca cu vinete, dulceata de ardei iute, gem de prune cu nuci, dulceata de gutui si alte bunatati. Pe langa acestea, am avut si bucate specifice Poloniei, asa numitele pirosti, umplute cu varza si carne cu ciuperci. O bunatate servita cu smantana.

La capitolul bauturi am avut o Vodka tot din Polonia, foarte buna – dupa cate am inteles, insa pe care nu prea am reusit sa o gust. Baietii au degustat si o palinca de 34 de ani de-a noastra, pe care insa am privit-o de la distanta cu respect. J


Am povestit despre Romania, despre Polonia, despre prieteni, ne-am facut planuri pentru sfarsitul de an si am impartasit dorintele si planurile pentru anul ce vine. 

M-am bucurat foarte tare sa descopar cat de uniti suntem si cat de frumosi sunt prietenii mei bloggari. 

La multi ani Romania mea!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu