vineri, 8 septembrie 2017

Vrei o piele frumoasa? O poti avea si acasa daca stii ce sa folosesti!

Chiar daca vara s-a dus, cu ale ei rochite, fustite si cu pantalonasii aceia mici spre minusculi, asta nu inseamna ca noi, fetele, trebuie sa ne punem cenusa in cap si sa nu mai avem grija de noi. Ma enerveaza cei ce spun mereu ca femeile se aranjeaza pentru barbati sau, mai rau, pentru ca sa arate mai bine in fata altor femei. Eu cred ca o femeie se aranjeaza si se imbraca pentru a se simti ea bine in pielea ei si nu pentru a da peste nas altora (desi uneori facem si asta :)))

O femeie trebuie sa aiba grija de ea si, personal, mi se pare foarte important sa ai grija de pielea ta. Daca te ingrasi poti face celulita pe piciaore si pe brate.. Daca slabesti prea mult, pielea ti se poate lasa si va arata urat... Si tot asa. Eu, din fericire, nu prea am probleme de genul. Am insa o alta problema: epilatul.

Am pielea foarte sensibila si de aceea nu po folosi ceara clasica pentru a ma epila, singura utilizabila fiind cea de unica folosita si asta, bineinteles, la salon. Asta insa pana am descoperit sa ma pot face si acasa, singura, si da, tot cu ceara de unica folosinta.

O prietena mi-a recomandat sa folosesc acasa ceea ce foloseam si la salon, unde ma costa insa mult mai mult (plus banii de taxi si manopera in sine).

Am cumparat asadar un kit de epilare  de la Beautycosmetic.ro, un kit ce contine tot ce ai nevoie pentru a avea grija de pielea ta oricand doresti. Desi nu prea ma pricep... ca de, era prima data, totul a mers foarte bine, surpinzator chiar pentru cele doua maini stangi ale mele, ceea ce ma face sa va spun si voua sa aruncati un ochi pe site si sa va lipiti de ce este pe acolo, caci merita.

Stiti ca nu prea fac recomandari de genul, dar asta chiar m-a surprins, caci preturile sunt chiar mici. Ma asteptam sa fie mai mult toata chestia aia care incalzeste ceara... mai ales la cat cer la salon pentru o nimica toata. :)

Sa imi spuneti ce v-ati luat! :)

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu