miercuri, 14 octombrie 2015

Un tricou cat o mie de cuvinte


Stim cu totii cat este de greu sa gasesti cadoul perfect pentru o persoana draga, cu atat mai mult cu cat este vorba despre un barbat! Eu am milioane de idei inainte de eveniment, insa atunci cand vine vorba de a cumpara ceva, creierasul meu se goleste si parca sunt cazuta din cer! La propriu!

Tricou Away From My ComputerAm descoperit acum un super magazin pe internet, de unde iti poti cumpara tricouri personalizate, dar unde – chestie foarte tare – iti poti personaliza tricoul asa cum vrei! Pentru ca se apropie sarbatorile de iarna – care la mine incep de pe 16 octombrie si se termina in 24 februarie (ca apoi vine primavara, nu de alta!), am zis sa fac o proba si sa cumpar un tricou de la ei, pentru a vedea ce fel de produse sunt si daca scap astfel de o parte din grijile de sezon sau nu!

Am intrat asadar pe site, m-am plimbat peste tot, prin toate categoriile si galeriile, si va spun sincer ca mi-a fost greu sa ma decid asupra unui singur model, pentru ca sunt foarte variate si super haioase.
Am decis sa cumpar un tricou pentru sotul meu, pentru ca nu m-am putut abtine! El este un calculatorist impatimit, iar atunci cand nu este la laptop este sarbatoare in familie… Era cazul sa marchez cumva acele rare clipe: cu un tricou cu mesaj

Coletul a ajuns foarte repede, prin curier, ceea ce m-a bucurat foarte tare.

Tricouri personalizate
Comanda mea, imediat dupa ce a sosit!
Am deschis pachetul cu nerabdare dar si cu teama, caci ma gandeam la aspectele mai putin placute ce ar putea sa ma astepte. Din fericire nu am avut deloc motive de neliniste. Astfel, tricoul masura L este chiar masura L, nici mai mic si nici mai mare. Ati observat poate ca nu toti producatorii respecta aceste masuri (sotul meu are tricouri M, L dar si XL). Apoi, materialul din care este fabricat este foarte bun si foarte fin, destul de grosut. Pe eticheta scrie ca este 100% bumbac si ca se spala la masina de spalat rufe, ceea ce este semn bun, mai ales ca eu sunt patita cu tricouri care sunt atat de proaste ca se lasa la prima spalare la masina.

Cele mai mari emotii le aveam insa in legatura cu imprimeul – v-am spus ca tricoul haios pe care l-am ales de la magazinul de tricouri avea un imprimeu cu mesaj. Ma gandeam ca imprimeul va fi de fapt un cauciuc aplicat termic… SURPRIZA! Imprimeul chiar e imprimat, adica este impregnat in material, asa cum este orice alt model pe care il cumperi din fabrica. Acest lucru m-a bucurat nespus, pentru ca tricoul este alb, asa cum puteti vedea, iar scrisul este negru, cu o iconita rosie. Va imaginati ce „bucurie” ar fi fost sa se intinda vopseaua pe tot tricoul?

Un alt lucru fain la acest tricou este si gulerul, care nu este prea larg, dar nici foarte strans, ca sa stea ciudat pe gat.

Acest tricou urmeaza pe lista de cumparaturi!
Sa va spun si finalul povestii. Dupa ce am primit vestitul tricou haios, nu m-am putut abtine si l-am si daruit sotului meu. Reactia sa a fost pe masura: a ras cu pofta (are un ras molipsitor) si a spus ca este cel mai subtil mod in care l-am certat pana acum ca sta prea mult in fata monitorului. I-a fost tare drag tricoul cu mesaj cu tot, astfel ca l-a purtat si seara in parc, la intalnirea cu prietenii. Iar reactia lor a fost pe masura!

Concluzia acestei intamplari este urmatoarea: voi cumpara tricouri cu mesaje haioase pentru prietenii mei, fiecaruia potrivindu-i-se cel putin un produs de pe site! Un cadou unic, practic si cu o mare incarcatura sentimentala si emotionala!


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu