marți, 24 februarie 2015

Un telefon care este mai mult decat un telefon. Este un salvator

Eu  nu sunt o fanatica a tehnologiei. La mine primeaza utilitatea si usurinta in navigare pe un dispozitiv. De aceea, foarte mult timp nu mi-am luat telefon cu touchscreen, pentru ca mi se pareau neinteresante si greoaie.

Treptat, vrand-nevrand, a trebuit sa imi iau un astfel de telefon destept. M-am luptat mult cu el, pentru ca voia sa instaleze fel de fel de lucruri de care nu avea nevoie. Sotul meu, pe alta parte, isi baga nasul frecvent si mai facea cate un update, mai instala ceva, mai schimba ceva. A fost tragedie pana am ajuns la un nivel ok, in care sa nu trebuiasca sa il mai modific.

Bun.

Dupa un timp – foarte repede adica – am ajuns dependenta de el. Sa vorbesc cu toata lumea, sa imi citesc mailurile, sa intru pe net si, de ce nu, pe retelele de socializare.

Acum, de cate ori vreau sau trebuie sa imi schimb telefonul, ma uit la anumite careacteristici de baza.
De ce va spun toate astea? Pentru ca lucrez in mediul online, si mereu sunt la curent cu ce apare pe piata.

Asa am ajuns la V1 Viper L. Da, acesta este un nou telefon, lansat in februarie 2015 de cei de la Allview. Insa acest telefon are toate caracteristicile de care ar putea avea nevoie cineva.


In primul rand, este dual sim, adica pentru mine, care am mereu 2 telefoane, pe doua retele diferite, ar insemna sa ma rezum la un singur aparat, ceea ce mi-ar usura foarte mult existenta. Nu m-as mai plimba cu 2 telefoane in buzunare, nu le-as mai purta de grija sa fie incarcate bateriile, sa aiba huse, folii si alte prostii. Ar fi unul si bun. Bun-bun.

In al doilea rand, are o baterie foarte buna, care dureaza pana la 8,5 ore in convorbire. Super.

Fiind si eu o doamna, pun accent si pe aspect. Este foarte subtire, vine in 2 culori, poate fi personalizat usor cu imagini… ideal. In plus, are un display mai mult decat generos, de 5”, ceea ce permite o mai buna vizualizare a clipurilor video, a emailurilor sau a imaginilor. O chestie foarte tare mi s-a parut faptul ca, desi are ecran mare, iti da si posibilitatea de a mari fontul cu care sunt afisate sms-urile. Super tare.

Telefonul se misca bine pentru ca are un procesor cu 4 nuclee si frecventa de 1.3 GHz. Memorie mare, ce poate fi suplimentata.

O alta caracteristica ce pe mine ma incanta tare este faptul ca are 2 camere, dar si doua flash-uri. Si in fata si in spate. Nu stiu sa mai aiba alt telefon acest avantaj. Pe langa poze, poti sa si filmezi Full HD.
Cu alte cuvinte, arata foarte bine, se misca foarte bine si are tot ce iti poti dori de la un telefon.
Cautand mai multe informatii despre el, am gasit si un concurs in cadrul caruia il poti castiga.
Daca vrei detalii, intra pe Blogawards si inscrie-te.

Poti participa si la alte concursuri pe aceasta pagina, pentru ca sunt foarte generosi! J


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu