miercuri, 18 februarie 2015

Scaunele de bucatarie sunt pentru a aduna familia la masa

Suntem casatoriti de aproape 5 ani. Ne stim de 10. Ne iubim dintotdeauna.

Asa ca am zis sa ne luam o casa.

Mai bine sa ne construim noi casa visurilor noastre.

Si am inceput.
Ne-am luat teren, ne-m desenat peretii, ferestrele, camera copiilor, biroul si baia cu 2 chiuvete. Ca la carte. Am muncit la ridicarea ei, am asudat prin soare si am calculat fiecare banut, ca sa ne ajunga finantele sa ne mutam mai repede in ea.

Inca nu am reusit. Mai avem putin.

Vara aceasta vom reusi. Dar mai avem un hop. Mobilierul.

De cand ma stiu, mi-a placut sa mancam cu totii la masa, sa ne intalnim seara si sa povestim fiecare ce a zi a avut. Asa am fost crescuta. Si acum sunt la fel. Nu mananc nicoodata singura seara… doar daca este sotul meu plecat din localitate. Doar atunci!

Asa cabucataria este pentru mine un loc sfant. Imi place sa gatesc, si imi place sa strang oamenii dragi in jurul mesei. De aceea am facut o bucatarie spatioasa. Ca sa avem loc toti acolo. Tin foarte mult la confortul meu si al familiei mele.

Va imaginati faptul ca, avand o casa noua, cu ferestre mari, aerisita si moderna, imi trebuie si mobilier pe masura. Dupa ce am batut orasul in lung si-n lat pentru a gasi cele mai potrivite scaune de bucatarie si o masa pe masura, am renuntat si am intrat pe internet. Prietenul meu internetul nu m-a dezamagit niciodata!

Mi-am amintit ca acum ceva timp am luat pentru la tara un mobilier de gradina foarte frumos de pe un site foarte ok. Asa ca l-am cautat si l-am gasit.

Oferta prezentata pe ScauneOnline.ro m-a surprins intr-un mod foarte placut! Au foarte multe modele si culori, incat nu stii ce sa alegi mai repede. M-a bucurat in mod deosebit faptul ca preturile nu sunt mari deloc, astfel ca pot si eu sa comand 4 scaune fara sa dau salariul pe o luna. Plimbandu-ma pe site, am gasit si scaunele pe care le-am admirat la nasii nostri acasa cand am fost de Craciun. Cand le-am vazut la ei, am avut convingerea ca sunt foarte scumpe, pentru ca aratau impecabil, iar materialele erau de cea mai buna calitate. Si credeti-ma, am vazut multe scaune pana acum! J

Daca tot am intrat, m-am uitat si la un scaun pentru birou sau pentru living. Si am gasit!
Un fotoliu de masaj de vis! Merge pus si in living, pentru ca este foarte frumos (si mai ales util), dar il pot pune si in birou sau chiar in dormitor. Sotul meu a zis ca il vom pune in dormitor, ca sa nu trebuiasca sa ma care mult pana in pat cand oi adormi in el… Auzi la el! Cine adoarme in scaunul de masaj?! J

Sa va pun o poza, ca sa vedeti mai bine despre ce vorbesc!


Sau, si mai bine, intrati si voi pe ScauneOnline.ro si vedeti ce minunatii au acolo! Sigur va va placea! Sigur!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu