luni, 7 decembrie 2020

Parfum de iarna în casa ta


Nu sunt mare fan al iernii, asta în special din cauza frigului si a zilelor scurte și mohorâte. Imi place insa foarte mult perioada sărbătorilor de iarnă si mai ales Crăciunul cu bradul împodobit si mirosul acela de cetină. De câțiva ani însă am încetat sa mai cumparam brad natural pentru ca imi pare rau sa vad cum sunt tăiați si aruncați după câteva săptămâni, doar pentru a ne face noi o plăcere. Asa ca am cumpărat un brad artificial mare, pe care îl împodobim în fiecare an si pe care îl vom păstra inca mulți de acum înainte. Dar parca îmi lipsește mirosul acela de brad. Din acest motiv am căutat alternative cât mai eco friendly si am găsit mai usor decat mi-am imaginat: aromaterapie - uleiuri parfumate sau uleiuri aromaterapie. 
Cautand pe net - ca noi toți în perioada asta - am descoperit ca exista astfel de produse într-o varietate mult mai mare decât stiam eu: uleiurile de aromaterapie sunt disponibile în 57 de arome, iar beţişoarele parfumate pot fi găsite în 30 de arome. Bețișoare parfumate eu folosesc de foarte mult timp pentru a crea o atmosferă plăcută și caldă în casă, dar și în timpul ședințelor de meditație, in special cele cu miros de mosk sau iasomie, ori antitabac.

Revenind la uleiuri volatile, am ales pentru perioada aceasta așadar unele cu miros de brad, si am pus în coș si un vas aromaterapie pentru a le putea utiliza. Ce mi-a plăcut foarte tare este faptul că, pe lângă utilizarea clasica, in aceste vase ceramice speciale (care, apropo, sunt niște vase foarte frumoase, iar lumina se joaca foarte frumos pe pereți sau tavan), uleiurile aromate pot  fi folosite în multe feluri:
• Pentru odorizarea spatiilor  prin folosirea  candelelor ceramice sau a difuzoarelor ultrasonice,
• pentru reimprospatarea bradutilor auto, a saculetilor din garderobe, a potpourriurilor decorative - ceea ce am si făcut pentru ca aveam potpuriuri si nu ma induram sa le arunc, deși nu mai miroseau deloc
• Se pot folosi prin picurare pe filtrul de la aspirator sau in apa pentru a parfuma aerul cand aspiram - și asta am făcut caci ma saturasem de același miros de lămâie sau lavandă pe care le au majoritatea soluțiilor de curatenie
• Se folosesc prin picurare pe filtrul de la aerul conditionat.
• Se folosesc in masina de spalat la limpezire  pentru parfumare 
• Se folosesc combinand cateva picaturi de ulei cu apa dintr-un pulverizator si pulverizand usor  pe perdele, covor, canapea, cearsafuri, bancheta de la masina etc.
• Se picura in apa din galeata pentru mop.
Toate aceste utilizari au, până la urmă, același scop si rezultat: un miros super plăcut în casă sau mașină, care te si relaxează si îți da o stare de bine și de liniște. Mai ales în perioada asta eu am simțit nevoia să fac ceva în plus pentru a mă simți mai bine chiar dacă stau închisă toată ziua în casă, așa că un miros nou în fiecare si senzația aceea pe care ți-o creează au fost mai mult decât binevenite.
Voiam sa va mai spun și faptul ca am cumpărat cu si mai mare bucurie când am văzut ca cele mai multe produse sunt fabricate chiar la noi în oras, in Craiova. 
Brandul de produse de aromaterapie Aroma Land - caci de la ei le-am luat pe toate - sunt marcă a companiei româneşti Electric Masters SRL si a fost lansat acum 20 de ani, devenind, de-a lungul timpului, sinonim cu calitatea şi inovaţia în acest domeniu. Au puncte de producţie în România la Craiova, dar şi în India sau Italia. Tocmai această experiență îndelungată si faptul ca au colaborări cu mari case de parfum din lume au făcut ca produsele lor sa se evidențieze pe piață și sa atragă tot mai mulți utilizatori, care le aleg pentru calitate, pentru aromele distincte si pentru beneficiile oferite. 
Așadar, dacă vă doriți sa va schimbați starea, sa va relaxați si sa va bucurați putin mai mult de brad și de toată perioada asta, atunci încercați cateva dintre uleiurile parfumate de la Aroma Land. Cu siguranță aveți de unde alege si promit că nu veți regreta.

PS: puteți face o selecție de uleiuri aromaterapie, bețișoare parfumate si vase aromaterapie si le puteți oferi în dar Crăciun! Un cadou inedit si parfumat în același timp!

Sărbători fericite!

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu