marți, 8 martie 2022

Bijuteriile din argint nu se demodează niciodata

În aceasta perioada a anului în familia noastră este mare sărbătoare, caci avem mulți sărbătoriți si, de la an la an, se adaugă noi sufletele pe lista, toate grăbindu-se sa apară pe lume in aceasi perioada cu părinții lor. Iată așadar ca, pe lângă petrecerile aferente, pe care le asteptam cu drag, ne așteaptă și zile întregi de cautat cadouri potrivite. Ador sa fac cadouri și implicit sa le caut, însă pandemia și nu numai mi-a limitat mult timpul dedicat plimbărilor prin magazine, astfel ca am trecut în online de ceva timp și navigatul printre rafturi și vitrine a fost inlocuit de navigatul pe site-uri și magazine online. 
Atunci când vine vorba de cadouri pentru femei, indiferent de vârstă, experienta m-a învățat ca nu pot da greș cu unul dintre următoarele lucruri: bijuterii, genți sau portofele, produse de îngrijire a feței, cărți sau accesorii. La parfumuri nu prea ma bag, decât dacă știu sigur ce își dorește persoana în cauza. La fel la haine.
Iată așadar de ce m-am orientat și anul acesta spre bijuterii, în special bijuterii argint. Caut mereu sa cumpăr bijuterii cât mai finute, lucrate impecabil, care sa fie ușor de purtat și sa ofere distincție, chiar dacă nu sunt foarte elegante. Pentru ca aleg stilul în funcție de destinatara, și nu invers. Dar calitatea și finisajul trebuie sa fie mereu la cele mai înalte standarde. 
Asa am descoperit un producător romanesc de bijuterii, o afacere de familie care se ocupa de astfel de minunății. Știți ca prefer sa cumpar local pe cât posibil si chiar sa promovez ceea ce merita. Iată de ce va scriu astazi și va arat ce am luat (pentru mine momentan) de la Vendajewelry. 
Am ales o pereche de cercei argint cu surub, micuți, pe care sa ii pot purta oriunde și oricând. Sunt foarte finuți și atent lucrați. Eu prefer acest tip de cercei pentru ca urechilor mele nu li se potrivesc cerceii mari sau groși.
Pe viitor am in plan sa cumpăr și alte minunății de aici, în special o bratara pentru charmuri pentru mine, iar pentru cadouri niște charmuri din argint foarte frumoase. Acestea se folosesc pe brățări tip Pandora, și mi se par geniale pentru ca poți mereu sa adaugi noi charmuri și sa o modifici constant. Ca sa nu mai spun ca poți sa primești cadou astfel de mici bijuterii și sa iti diversifici bratara și în funcție de anotimp. 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu