luni, 6 aprilie 2015

Contazen - recomandarea zilei! A lunii!



Buna din nou,
Astazi vreau sa va povestesc despre ultima mea descoperire. Asa cum v-am obisnuit, de cate ori descopar ceva nou si foarte interesant, de atatea ori va spun si voua, pentru a nu ma bucura singura de bunatatile ivite pe piata.
Asadar, acum a venit momentul sa va spun de ceva foarte serios, si anume despre un program de contabilitate. In cadrul firmei micute la care lucrez eu facturile se genereaza in Excell, asa cum se intampla in cazul multor firme cu putini angajati si putine facturi. Acest lucru este deranjant atunci cand ai de facut facturi si te incurci in ele, care sunt proforme, care sunt finale, care trebuie anulate si tot asa.
Pentru ca eu ma ocup de ele, am decis sa iau treaba in propriile maini si sa caut un program de facturare bun si simplu de utilizat. Nu mi-a trebuit mult, pentru ca prima persoana intrebata mi-a raspuns cu toata inima: Contazen. Convinsa de un asa optimism, am intrat la ei pe site si am descoperit numeroasele avantaje.

In primul rand ca este online, asa ca atunci cand uit o factura la birou nu trebuie sa ma intorc dupa ea (sa nu credeti ca nu mi se intampla cel putin o data pe luna), ci o pot lista repede acolo unde sunt, direct din cloud. Si cum stim ca acest Cloud este foarte sigur, foarte bine protejat si cu backup zilnic, parca am mai mare incredere decat in calculatorul meu de la serviciu, care este cam vechi si da semne de batranete. Super tare.
In plus, scoate si niste facturi foarte frumoase, in sensul ca sunt foarte explicite. De cand am inceput sa folosesc programul nu ma mai suna nimeni sa ma intrebe ce naiba vrea sa spuna coloana 4 randul 18. Factura este clara, foarte bine ordonata in pagina si foarte usor de citit.
Ei, am uitat sa va spun de seful meu, care este un sef super ok pana cand vine vorba de bani. Sa nu ii ceri bani. I-am aratat cat costa acest program de facturare online si a fost foarte incantat. Pentru prima data nu a trebuit sa duc munca de lamurire cu el. Cred ca a inteles si el ca nu putem sa ne mai prezentam cu facturile alea facute in Excell, ca pe vremea lui Pazvante. Cred ca i-a placut si faptul ca poate vedea si el mereu cum stam cu facturile, mai ales cu cele de la punctul de lucru de la Brasov, la care inainte avea acces mult mai greu.
Nu-i asa ca v-am facut o super recomandare? Contazen este un program genial, foarte usor si sigur de utilizat, si nici nu costa mult. Eu zic sa il incercati!

Un comentariu :