marți, 15 decembrie 2020

Virgin Green - upcycling creativ pentru sticlele de sticla

Ca voi toți în perioada aceasta,  și eu am început sa caut cadouri de Crăciun online, pentru că nu am timp și nici disponibilitate de a umbla prin magazinele aglomerate. In plus, am descoperit ca online poti găsi lucruri mult mai faine și inedite.
Asa s-a întâmplat și de data aceasta, când am descoperit un proiect super interesant, si anume Virgin Green, un magazin online unde am găsit produse realizate prin reciclare creativa din sticle de sticlă recuperate. 
Pentru ca sustin acest gen de inițiative si pentru că îmi plac oamenii cu pasiune, am cautat mai multe detalii si am vrut sa aflu povestea din spatele Virgin Green. 
 Fondatorul Virgin Green se numește Ionuț Tihulca, care spune ca Virgin Green a apărut din dorința de a participa activ la protejarea naturii și crearea unui mediu de trai mai sănătos, mai sustenabil pentru noi și copiii noștri. A început prin a crea pentru uzul propriu diverse produse pentru casa, de la pahare la candele si chiar corpuri de iluminat. "Imi doresc o lume fără deșeuri, o lume în care oamenii trăiesc în armonie cu natura și o protejează printr-un mod de viață sustenabil. O lume in care sa consumam mai responsabil, sa avem mai mult respect fata de mediul inconjurator si de Mama noastra Pamant care ne da totul, necerand nimic in schimb.
Un mediu mai sănătos pentru noi si generațiile viitoare." spune Ionuț, mândru de proiectul sau de Upcycling, adică reutilizarea materialelor într-un mod creativ. 
Mica echipă preia sticle de bere sau vin - care ar ajunge altfel deșeuri - și le prelucrează in atelier pentru a le da o noua viață și o nouă utilitate intr-un mod cât mai creativ, cu respect pentru natura si pentru generațiile viitoare. Fiecare produs Virgin Green reprezinta un produs unicat, creat din dragoste pentru verde si pentru sustenabilitate. Sticlele sunt recuperate din restaurante, baruri, cafenele sau gospodariile oamenilor, uneori si din natura, duse în atelierul din Bucovina, unde sunt spălate, tăiate, șlefuite manual și transformate in obiecte sustenabile si inedite, care pot bucura orice casa.
Pe mine m-a convins acest proiect ce presupune reutilizarea creativa a materialelor, asa ca am cumpărat un set de pahare realizat din sticle de bere! Puteți găsi și voi mai multe tipuri de pahare, dar și lumânări realizare din materiale naturale, în suport de sticlă sau lustre cu adevărat speciale și unicat.
Minunatul meu set de pahare upcycled se numește Solca si are un design modern și deosebit.
 Ceea ce face ca aceste pahare sa fie atat de unicate este trecutul lor, viata traita, forma, culorile dar si povestile la care au vegheat , povesti de dragoste,  povesti de dor, impliniri, trairi dar si emotii.
Va las mai jos câteva fotografii din cadrul procesului de fabricație,  pentru a va convinge singuri despre ce este vorba 
Va invit așadar sa aruncați o privire pe site și sa va comandați pentru voi sau pentru a le darui cateva dintre produsele lor. Veți susține astfel atat mediul inconjurator cat si o afacere micuta care s-a pus în slujba unui viitor mai bun prin reciclare creativă, Upcycling si sustenabilitate.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu