luni, 28 octombrie 2019

Ferma Magureni - vinuri eco la Craiova



O noua editie a Branzeturilor cum se ...cuVin a avut loc in centrul Craiovei, la Oxygen Bistro, evenimentul fiind organizat - ca de fiecare data - de Asociatia Bloggerilor Olteni si DictionarCulinar.ro. Daca branzeturile au fost oferite - ca de obicei - de cei de la Delaco, partea de vinuri a fost asigurata de o crama micuta din zona Dragasanilor  - Ferma Magureni, reprezentata de Victorian Saftescu. Crama ofera vinuri ecologice, produse fara a se utiliza chimicale sau procedee tehnologice ultramoderne. Vinurile au fost prezentate de Daniel Botea, gazda de nadejde, mereu vesel si cu povestile la el :)

Am avut spre degustat 6 combinatii, dupa cum urmeaza:
  • Cramposie Selectionata sec + Camembert Ile de France,
  • Pinot Gris sec + Emmentaler Delaco,
  • Sauvignon Blanc sec + Mozzarella Dealco,
  • Rose Cabernet Sauvignon demisec + Gouda Delaco D’Exceptie,
  • Tamaioasa Romaneasca demisec + Maasdam Delaco D’Exceptie,
  • Negru de Dragasani sec + Grana Padano Delaco D’Exceptie.
Asa cum v-am obisnuit, trebuie sa alegem mereu la final una dintre aceste combinatii ca fiind preferata. De data aceasta am ales  Tamaioasa Romaneasca vinificata demisec, un vin aromat dar fin si foarte potrivit pentru cei ce doresc un vin mai usor si fructat. Asocierea sa cu Maasdam Delaco D’Exceptie mi s-a parut geniala, acest sortiment de branza fiind surpinzatoare. Am tot degustat acest tip de branza, insa acest sortiment in particular mi s-a parut foarte placut si catifelat, nu foarte maturat. Gustul sau este destul de discret incat sa nu acopere orice altceva. Foarte buna!

Vinul il pot asemui cu o Floare, branza cu un Lac de munte, iar combinatia: Splendoare

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu