luni, 24 iulie 2017

Fajitas TEX MEX sau Unde poti manca bunatati la ceas de seara


Cei care ma urmaresc stiu ca sunt o tipa care prefera o mancare buna, insotita indiscutabil de un pahar de vin bun. De aceea ma aflu mereu in cautare de noi locuri unde poti manca bine, de noi preparate si de noi gusturi.

BUTTERFISH file la gratar cu legume proaspete trase la tigaie si sos teriyak

Toate aceste lucruri le-am descoperit chiar in centrul Craiovei, la Fajitas Tex-Mex. Dupa denumire v-ati dat seama ca este vorba despre un restaurant cu specific strainez, adica cu preparate care pe la noi pe meleaguri nu prea ai unde sa le (de)gusti. Ei bine, aici chiar am mancat bunatati... si am baut si cea mai buna Sangria ever!

Ce am mancat? Pai... lista e lunga.

Azi va povestesc despre un peste bun-bun-bun. File de BUTTERFISH cu legume este un preparat pe care doar aici l-am regasit si care mi se pare genial. Carnea este foarte usoara si are un gust foarte fin, ce se combina de minune cu legumele la tigaie. De altfel, eu prefer aceste tipuri de preparate pentru ca sunt usoare si satioase in acelasi timp si nu iti dau senzatia aceea de prea plin.

Alin, cel care face magia in bucatarie, mi-a povestit ca acest peste este foarte cautat in Spania, insa la noi oamenii nu prea il consuma pentru ca nu este usor de gasit. El si-a propus insa sa mai schimbe din mentalitatea noastra, a romanilor, sa sa introduca si alte feluri de peste la noi, nu numai somonul arhi cunoscut.

Va recomand asadar sa incercati vara asta cel putin o data acest minunat local din centru pentru ca veti fi mai mult decat surpinsi de ce va poate oferi. Locatia in sine este micuta si cocheta, cu personal foarte amabil si care va sta la dispozitie cu recomandari si explicatii ale meniului. Mancarea este facuta pentru toate gusturile, fiind fie mai picanta fie mai putin iute. Eu, spre exemplu, nu mananc foarte iute, dar asta nu m-a impiedicat sa gust toate preparatele de aici. Sa va dau un pont: sa incercati si bulletele... sunt... hot :))

Sangria la Fajitas, in centrul Craiovei
Revenind la vedeta zilei de azi, va recomand asadar BUTTERFISH file la gratar cu legume proaspete trase la tigaie si sos teriyak, alegerea perfecta pentru o cina gustoasa si sanatoasa! Puteti pune alaturi si ceva rece, fie ca este un vin sau ceai rece ori o limonada.

Eu ma delectez de obicei cu Sangria cu multa gheata, chiar si cand este rece afara.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu