miercuri, 15 aprilie 2015

Idei stralucite si stralucitoare de cadouri pentru cei dragi



Sunt o fire foarte sociabila, si am foarte multi prieteni. Doamne Doamne m-a procopsit si cu o familie numeroasa, foarte implicata si de care nu ai putea sa scapi nici daca ti-ai dori! Toti acesti prieteni si toate rudele mele au un dar aparate: sa aiba aniversarile in acelasi timp. De parca anul are doar trei luni, si anume aprilie, mai si august! Da. Toti sunt nascuti atunci, pe toti ii cheama Constantin sau Elena ori Maria si Marin. Nu ma intelegeti gresit, este o mare bucurie sa ma duc la atatea petreceri… problema apare cand trebuie sa merg dupa cumparaturi, sa le aleg mereu alte cadouri, sa fac in asa fel incat sa nu ma repet si sa fiu mereu originala.

Anul acesta am avut super noroc. Am gasit solutia salvatoare, pentru a oferi cadouri super interesante si mai aproape de gustul meu pentru toate prietenele si rudele mele: lenjerii de pat

Da, lenjeriile de pat sunt un cadou super interesant. Eu sunt adepta cadourilor folositoare, care sa bucure pe cel care il primeste nu doar de fatada, ci care sa ii faca si casa mai frumoasa si viata mai usoara. Am descoperit ca exista si lenjerii de pat 3d, adica lenjerii din bumbac ce sunt imprimate cu modele 3d. Este ceva nou, foarte frumos si foarte modern. Nu cred sa existe cineva care sa nu aprecieze o lenjerie din material de calitate foarte buna, cu un imprimeu modern si suficient de mari pentru paturile de acum, ce au dimensiuni mai mari decat cele de acum câțiva ani.


Asa am ales sa cumpar cateva lenjerii, pentru a le darui cu ocazi celor doua luni de aniversari si petreceri. Bucuria mea a fost si mai mare cu cat am vazut ca pe site-ul de unde cumpar eu au si oferte la lenjerii de pat Pucioasa, acele lenjerii la care ma gandeam si eu. Lenjeriile de Pucioasa erau si inca sunt recunoscute pentru calitatea lor si pentru rezistenta in timp.

Am fost super incantata cand au ajuns, astfel ca mi-am oprit si eu doua, pe langa cele pe care le comandasem data trecuta pentru mine. Pana acum am apucat sa fac doar doua cadou, si am avut parte de cele mai frumoase reactii. Mi-am luat o maaare piatra de pe inima cu aceste lenjerii!


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu