luni, 11 iulie 2016

Impachetand amintiri la Charisma

Charisma Antichitati Craiova
Acum ceva timp am fost invitata la un eveniment ca intre fete, gazduit de Charisma Antichitati chiar aici, la noi in oras. Stiam ca sunt de mult timp prezenti la noi si stiam ca au lucruri foarte misto pentru ca mereu merg acolo in cautare de cadouri si inspiratie... si de multe ori am plecat cu ceva pentru sufletelul meu! :)

Ce nu stiam insa este faptul ca ei sunt chiar din Craiova si anul acesta au implinit 19 ani de prezenta neintrerupta, chiar daca magazinul si-a mai schimbat locatia si apoi s-a inmultit si multiplicat in alte orase.

Evenimentul despre care va povesteam a avut loc in locatia lor cea mare si frumoasa de pe strada Rovinari, pentru localnici - inValea Rosie, acolo unde este si magazinul frate, Chic Maison. Dana Ilie m-a invitat sa particip la o impachetare de cadouri, asa cum se face ea... nu cum o facem noi. Am ajuns prima, cu ceva timp inainte de ora stabilita (obsedata sa nu cumva sa intarzii). Pentru ca eram prima, iar magazinul inchis publicului, m-am putut plimba linistita printre rafturi, mobilier si decoratiuni... Offff! As fi plecat acasa cu jumatate din ce era acolo... caci cealalta jumatate nu ar fi mai avut loc in casa. Sunt atat de finute si de "altfel" lucrurile de acolo, incat imediat te duc cu gandul la o poveste sau te fac sa te simti bine.

Charisma Antichitati CraiovaGazdele au fost extrem de primitoare si ne-au povestit atat despre trecut, cat mai ales despre viitor si despre planurile de extindere si diversificare.

Elementul central a fost insa cadoul sau, mai exact, modul in care pot fi acestea impachetate. Cele doua domnisoare de la Charisma Antichitati ne-au aratat cat de frumos poate fi ambalat un vis, o surpriza sau un simbol al iubirii si prieteniei noastre. Poate parea simplu, insa este cat se poate de complicat uneori.

Mie imi place sa impachetez cadourile in general, caci le da un aer personal, o nota familiara si sentimentul ca nu am ales ceva la intamplare si l-am aruncat intr-o punguta.

Este nevoie de multa indemanare pentru unele dintre modurile de impachetare - iar fetele au fost uimitoare - insa pentu altele iti trbuie doar putina vointa si dorinta de a te implica. A, si putina hartie de calitate.

Va las mai jos cateva imagini din acea zi, ca sa vedeti si voi ce poate iesi din mainile domnisoarelor de acolo

Impachetare cadou


Charisma Craiova

Charisma Craiova

Charisma Craiova

Pentru un plus de inpiratie intrati pe pagina lor de Facebook - Charisma Antichitati, sau pe site-ul cu decoratiuni si cadouri.




Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu