vineri, 18 decembrie 2015

Degustare de Caiete la ArhiDesign



Am fost foarte prinsa zilele astea cu diverse activitati, unele mai placute, altele mai putin, si nu am apucat sa va povestesc ce am facut weekend-ul trecut. Acum ma revansez :)

Grupul nostru, al bloggarilor olteni, suntem foarte frumosi (asta in cazul in care nu ati remarcat inca) si ne implicam in diverse initiative, mai ales in cele pe care le consideram utile si de care suntem mandri.

Romani autentici, patrioti cu totul, ne-am decis sa sprijinim si producatorii locali, oamenii care au curajul si dorinta de a face ceva si in tara noastra, care se incapataneaza sa investeasca si sa isi consume timpul si energia, dar si inteligenta, pentru a ne ridica si noi si, o data cu noi, si orasul noastru preaiubit, Craiova.

O astfel de persoana cu initiativa este domnul Buzatu, cel care se afla in spatele numelui "Plus". Fiind parte a grupului nostru si cunoscandu-ne pasiunea, ne-a onorat cu o invitatie la fabrica sa, ArhiDesing, de care sunt sigura ca ati auzit cu totii, Pentru cei din generatia mea, va spun ca aici se fabricau acele caiete pe ale caror coperte se gasea desenata o fata slaba care purta o maaaare pizza... ce am mai poftit noi in liceu la copertele alea...

Vizita in fabrica a fost cat se poate de interesanta, mai ales pentru cei ce adora mirosul de hartie si pe cel de tus, specific. Nu voi intra in detalii tehnice caci nu este domeniul meu, insa privind din perspectiva unui neavizat, va spun ca am fost foarte surprinsa. O parte din operatiuni se desfasoara automatizat, in timp ce altele sunt inca realizate manual, pentru o calitate mai buna si pentru ca atingerea umana nu se compara cu nimic. Desi salut progresul tehnologic, eu inca apreciez lucrurile facute de mana omului, iar faptul ca am descoperit si aici oameni care se implica si care pun efectiv mana si muncesc m-a bucurat nespus.

Am primit si daruri la final, daruri pe care le puteti observa si in poza de grup de mai jos.





Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu