joi, 22 octombrie 2015

Sa fie de vina Potiunea?

Salutare,

Parfum Katy Perry
Katy Perry
Voi o stiti pe Katy Perry? Este o super cantareata „de la ei”, care este insa foarte iubita si la noi. Si in China. Si in Mexic. Si in Guatemala. Si unde mai vreti voi.

Acum ceva vreme (mai exact la inceputul verii) si-a lansat un nou parfum – Parfumul Mad Potion  – care a generat o super isterie la nivel mondial. Eu, din curiozitate, am zis sa incerc si eu sa vad cum este (distribuitorul la noi este Coty) – sunt cam sucita cand vine vorba de mirosuri (am mai spus si o sustin). Am incercat asadar si am ramas chiar impresionata de mirosul facut parca pentru mine. Ganditi-va si voi: o combinatie de iasomie cu bujor… ce poate fi mai placut si mai feminin?

Dupa ce am mirosit acest parfum Katy Perry am aflat si un secret despre el: se pare ca este de fapt o potiune magica facuta de catre Katy punand in palarie o pisicuta, zaruri, luna si stelele. Cred ca de asta miroase asa de bine (mai ales de la luna!).

Acest mic secret pe care l-am „furat” de pe pagina de Facebook a parfumului mi-a amintit ca si eu am facut la un moment dat o potiune magica pentru a-l cuceri pe sotul meu… Hai ca va spun si voua, dar sa ramana intre noi!

Katy Perry Mad Posion
Parfum Katy Perry
Cand l-am intalnit prima data era cu o „domnisoara” putin blonda (era blonda rau, spre alb), cu geaca si cizme roz! Am zis ca este imposibil ca respectiva tipa sa il fi cucerit cu putin roz, asa ca am conchis „Este vrajit!”. Era cazul sa actionez si eu!

Dar ce sa fac?
M-am gandit, m-am razgandit, si am gasit o singura solutie: o potiune magica! Mi-am suflecat manecile (stiti si voi ca vrajitoarele au rochiile alea cu maneci luuungi), am ferecat toate geamurile si usile (adica usa de la dormitor) si m-am pus pe treaba.

Am luat o caciula mai veche (palaria era la curatatorie caci tocmai imi facuse iepurasul o surpriza in ea) si am inceput sa indes in ea urmatoarele: o pana de inger (la final am mai pus una, caci am zis ca e mare nevoie), un suras de copil si cateva suvite blonde (de data asta era parul meu, natural, nevopsit). Am deschis borcanelul cu clipe fericite si am vrut sa pun doua-trei, dar au cazut mai multe.. si le-am lasat acolo. Am rupt si o crenguta de sinceritate, caci din asta am mai multa, si am indesat-o si pe ea acolo!

Am legat caciula bine la gura si am agitat-o zdravan!

Si ce credeti? Imediat ce am folosit-o pe victima a si functionat!

Secretul cred ca a stat in clipele alea de fericire care au cazut in plus, caci nici acum nu s-au epuizat…!

Va urez sa gasiti si voi potiunea potrivita pentru sufletul vostru pereche!


PS: Acest articol a fost scris si pentru SuperBlog 2015! 

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu