joi, 15 ianuarie 2015

Recomandarea de joi - Business azi


Pentru astazi am ales ceva ce mi-a atras atentia in mod deosebit saptamana care a trecut.

Castelul Bran are un site foarte atractiv. Bilingv, cu informatii multe si cu un foarte frumos filmulet de prezentare. Mi-a placut, motiv pentru care am decis sa ii fac o vizita cat de curand. Asadar, aruncati o privire peste site-ul Castelului Bran.



Pentru blogari, pentru studenti sau pentru cei ce au de tinut prezentari la serviciu, si nu numai, este interesant sa vedem cum trebuie alese titlurile pentru a fi cat mai eficiente si mai atragatoare. Am descoperit un Ghid al titlurilor. Sper sa va fie de folos.



Desi ceva mai vechi, acest post mi s-a parut foarte interesant, pentru ca urmaresc lumea business si mi se pare fascinant ce se intampla acolo ”sus”, in lumea lor. Iar cei de la Forbes sunt geniali.
Afacere de familie sau cum sa dam stafeta mai departe.


Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu